مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:102023-06-26سياسي

افزایش موارد سگ گزیدگی در شهرستان آستارا


مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: در سه ماهه امسال 220 مورد سگ گزیدگی در شهرستان مرزی آستارا اتفاق افتاده که آمار بالایی محسوب می شود و نگران کننده است.

- ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: در سه ماهه امسال 220 مورد سگ گزیدگی در شهرستان مرزی آستارا اتفاق افتاده که آمار بالایی محسوب می شود و نگران کننده است.

دکتر حسین احمدی امروز در جلسه شورای بهداشت شهرستان مرزی آستارا با بیان اینکه دستگاه های مسئول باید در زمینه افزایش سگ های ولگرد پاسخگو باشند، اظهار کرد: در طول سه ماه گذشته در سطح شهرستان آستارا 220 مورد حیوان گزیدگی را شاهد بودیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه 163 مورد مرد و 57 مورد زن در طول سه ماه گذشته دچار گزیدگی های حیوانی مختلف شده اند، افزود: در بحث مربوط به حیوان گزیدگی ها، سگ رتبه اول، گربه دوم و گرگ، شغال و روباه در ردیف های بعدی قرار دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا ادامه داد: سگ گزیدگی خطر بروز بیماری هایی نظیر هاری را در پی دارد و در این رابطه بخش مربوط به واکسن هاری در بیمارستان شهید بهشتی آستارا مستقر شده است.

احمدی تصریح کرد: لازم است دستگاه های ذیربط در شهر و روستاهای آستارا با آسیب شناسی لازم نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد خیابانی و بدون صاحب اهتمام بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد سگ گزیدگی در شهرستان آستارا

افزایش موارد سگ گزیدگی در شهرستان آستارا